Prelegenci

Robert Terry

Lotnik, ekonomista, ikonoklasta; Robert Terry pracuje z liderami średniego szczebla na całym świecie i pomaga im określić i zmienić raz na zawsze tych parę  nielicznych ale kluczowych zachowań, które mogą stanąć na przeszkodzie ich wyjątkowych osiągnięć.

Jako założyciel i Przewodniczący ASK Europe SA  pierwszy zastosował techniki opracowane w psychoterapii w celu stymulowania trwałych i mierzalnych zmian zachowań. Wzywa firmy szkoleniowe aby wyszły poza ramy przestarzałego pedagogicznego modelu uczenia, aby uznały, że „wiedzieć więcej” nie daje gwarancji do „robić lepiej” a także zachęca do przyjęcia nowych modeli rozwoju osobistego, który koncentruje się na przekazie i zastosowaniu a nie teorii.

W ciągu 20 lat pracy, Robert Terry współpracował zarówno z Zarządami wielu najbardziej wiarygodnych spółek giełdowych jak i jednostkami rządowymi w Wielkiej Brytanii, Północnej Ameryce, Europie, Azji-Pacyfiku i Afryce.

W 2000 roku Robert Terry został członkiem Zarządu Instytutu Adama Smitha,  wiodącego brytyjskiego centrum wspierającego gospodarkę wolnorynkową, gdzie piastował wiele funkcji łącznie ze stanowiskiem Dyrektora. Podczas pracy w IAS w obszarze jego zainteresowań znalazł się aspekt wpływu liberalizacji, deregulacji i prywatyzacji na działalność przedsiębiorstw a także reformy instytucji  rządowych, co miało przełożenie na jego zaangażowanie w projekty odbudowy powojennej  Palestyny, Iraku i Afganistanu. W 2010 roku Robert Terry założył Fundację Latawiec (The Kite Foundation)- organizację charytatywną finansującą edukację dzieci z biednych środowisk na całym świecie.

Chociaż karierę pilota odrzutowców w Królewskich Siłach Powietrznych ma już dawno za sobą, Robert Terry nadal łączy  pasję lotniczą z mniej wzniosłą miłością do klubu piłkarskiego z Derby, którego wzloty i upadki znosi z uśmiechem.


Krzysztof Tarka

Założyciel i Partner zarządzający Executive Boost Growth. Współodpowiedzialny za szybki wzrost biznesów usług profesjonalnych Hay Group i Mercer w zakresie rozpoznawalności marki, udziałów w rynku, poziomu sprzedaży i  atrakcyjności inwestycji. Absolwent Psychologii Organizacji i Pracy na Uniwersytecie Warszawskim. Ekspert w obszarze rozwoju organizacji, zachowań przywódczych i kapitału ludzkiego z 20-letnim doświadczeniem we wspieraniu firm i zarządzających we wzroście i rozwoju biznesów. Twórca programu ‘Biznes to Ludzie, Ludzie to Biznes’.

Od początku lat 90-tych rozwijał kadry przywódcze związków zawodowych i organizacji pozarządowych współpracując z Instytutem Negocjacji i Rozwiązywania Konfliktów UW oraz pracując w Programie Civil Society Development. Założyciel Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, której misją jest trening i pomoc techniczna dla liderów organizacji pozarządowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Konsultant Ernst&Young i Hay Group  - twórca rozwiązań zarządczych w oddziałach największych firm światowych i wiodących polskich przedsiębiorstwach.  Menedżer Projektów oraz Menedżer Praktyki Hay McBer/ Hay Insight odpowiedzialny za wdrożenie na rynku polskim pionierskich programów badania i zarządzania kompetencjami, postawami i rozwojem kadry menedżerskiej. Założyciel MAIN, firmy doradczej zorientowanej na zarządzanie ludźmi w zmianie i zmianą w ludziach. Udanie przeniósł ten biznes do Mercer, gdzie jako Business Leader Human Capital był odpowiedzialny za rozwój usług doradczych w Polsce; Członek Zarządu i CEE Management Team w Mercer.

Obecnie, we współpracy z wiodącymi uczelniami wyższymi, projektuje i wdraża innowacyjne rozwiązania w zakresie badań zarządzania, edukacji menedżerskiej oraz interwencji doradczych dla najwyższych biznesowych kadr decyzyjnych. Jego osobistą misją jest zdynamizowanie współpracy przedstawicieli warstwy decyzyjnej w Polsce (executive level) - dla wzrostu rodzimych marek, firm i rynków.


Konrad Kobylecki

Od 2009 współzałożyciel i partner zarządzający Pareto Management Solutions S.A., która specjalizuje się w usprawnieniu procesów biznesowych poprzez lepsze zarządzanie informacją i obiegiem pracy. Pareto przyczyniła się do poprawy skuteczności procesu utrzymania klienta, współpracy z regulatorem rynku. Pomaga usprawnić procesy operacyjne, efektywność, alokację i redukcję kosztów. Do klientów Pareto należą między innymi takie organizacje jak PGE, PZU, Allianz, czy CANAL+. Wcześniej przez 20 lat zarządzał zespołami od kilku osób do kilkunastu tysięcy. Do 2008 roku był członkiem zarządu ds. IT i obsługi klienta w Polkomtel SA. Wcześniej przez 3 lata odpowiadał za technikę w zarządzie TP S.A oraz przez 5 lat pracował jako CIO w Centertel. Do 1999 roku pełnił rolę szefa IT w bankowości. Pierwsze doświadczenie zdobywał w NCR w Hiszpanii. Ukończył Politechnikę Warszawską. Wiedzę zdobywał również w St. Gallen Insitute, Northwestern University w Chicago i Harvard Business School w Bostonie.


Jan Żytko

Menedżer wysokiego szczebla z prawie 20 letnim doświadczeniem. Pracował w wiodących, międzynarodowych koncernach z branży alkoholowej, takich jak Diageo, Bols Royal Distillers  oraz Pernod Ricard. Zajmował zwykle stanowiska Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, jednocześnie Członka Zarządu.Jest autorem sukcesu marki Bols, Soplica, Wyborowa zarówno w kraju jak i za granicą, a także whisky Ballantine’s i likieru Malibu. Budował i zarządzał dużymi organizacjami sprzedażowymi i marketingowymi.  Przez 2 lata prowadził własną organizację biznesową w Hong Kongu.Zdobył unikalną ekspertyzę w czterech obszarach:

1. Budowania firm od zera

2. Ich fundamentalnej przebudowie w sytuacji kryzysowej

3. W fuzjach i przejęciach

4. Budowie i rewitalizacji marek

Obecnie prowadzi własną działalność konsultingową, jest Partnerem w  firmie JŻ Consulting oraz Senior Consultantem w Executive Boost Growth.


Anton Franckeiss

Anton Franckeiss jest Dyrektorem Naczelnym oraz Dyrektorem ds. Praktyki Globalnej ASK. Jako profesjonalista z ogromnym doświadczeniem konsultanta w dziedzinie zarządzania zmianami, przywództwa oraz zarządzania wynikami, a także światowej klasy szkolenia kadr kierowniczych, ma kompetencje konsultacyjne i szkoleniowe by działać na skalę światową wraz z dyrektorami wielkich instytucji w obszarze strategii biznesu, przywództwa organizacyjnego oraz rozwoju. Ponieważ ASK rozwija działalność na całym świecie, Anton nadzoruje rekrutację i rozwój coraz liczniejszego zespołu wyspecjalizowanych konsultantów, których liczbę powiększa 160 osobowy światowy zespół współpracowników oraz ława szkolenia menadżerów.

ASK pracuje poprzez swoich konsultantów i współpracowników i realizuje projekty związane z przywództwem, zarządzaniem sukcesją i talentem, szkoleniem menadżerów oraz zmianami organizacyjnymi. Zadaniem Antona jest dopilnować by rozwiązania były zgodne ze strategicznymi i operacyjnymi wymogami organizacji klienckich oraz by całe doradztwo i szkolenie funkcjonowało w ramach struktury, kultury i osobowości organizacji. Obecne główne projekty światowe obejmują: HSBC, Bentley Motor Cars, Reed Elsevier, Invesco, Invensys Rail US, GSK, Telefonica oraz PwC.


Olga Grygier-Siddons

Olga Grygier-Siddons jest prezesem PwC w Polsce.

Olga pracuje dla PwC (wcześniej Coopers & Lybrand) od 1991r., kiedy weszła w skład zespołu ds. Finansów Korporacyjnych w Londynie.

W latach 1998 – 2004 Olga była Partnerem Finansów Korporacyjnych w londyńskim zespole PwC i pracowała z klientami z sektorów infrastruktury, publicznego i energetyki nad projektami wymagającymi współpracy sektorów publicznego i prywatnego. Ma również duże doświadczenie w dziedzinie prywatyzacji, fuzji i restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz projektów partnerstwa sektora prywatnego i publicznego, które zdobyła w Wielkiej Brytanii oraz Europie Centralnej, w tym w Polsce.

Olga jest członkiem the Institute of Chartered Accountants w Anglii i Walii.


Patron medialny

Patron merytoryczny